Grupa kapitałowa PGNiG jako jedna z największych firm energetycznych w naszym kraju, zdecydowany lider rynku gazu ziemnego wspiera sport. Od wielu lat na koszulkach naszych sportowców widzimy logo firmy PGNiG. W ostatnich latach szczególnie często pojawia się na koszulkach piłkarzy ręcznych. Firma jest sponsorem tytularnym najwyższej w Polsce klasie rozgrywkowej piłkarzy ręcznych o nazwie PGNiG Superliga.
PGNiG Superliga to nie jedyny obszar sportu wspierany przez PGNiG
Poza wspieraniem piłkarzy ręcznych w wydaniu krajowym, firma od lat współpracuje z Polskim Związkiem Piłki Ręcznej. Dzięki temu logo firmy możemy widzieć na koszulkach naszej reprezentacji. Reprezentacja zarówno kobiet jak i mężczyzn jest wspierana w jednakowym wymiarze. Ostatnie lata pokazują, że to szczypiorniak jest „ulubionym” sportem PGNiG. Firma wspiera szereg inicjatyw związanych z piłką ręczną.
Oczywiście nie ma żadnego ograniczenia co do dyscypliny sportu. Oglądając informacje sportowe możemy bez problemu dostrzec logo PGNiG także na strojach innych zawodników.
PGNiG Superliga – liderem w sporcie, a w kulturze…
Czy w innych obszarach sponsoringu firma również ma swojego „konika”? Jeśli chodzi o wydarzenia kulturalne to absolutnie nie. Firma wspiera najważniejsze w Polsce imprezy i wydarzenia związane z kulturą. Nie ma tutaj nakierowania na jeden obszar. To co istotne aby starać się o wsparcie ze strony PGNiG to oczywiście ranga wydarzenia i jego prestiż. Trudno się jednak dziwić, że kryteria pozyskania tak znanego sponsora są wysokie.
Osobnym „działem” sponsoringu to nauka. Można powiedzieć, że wpisuje się to w strategię nie tylko PGNiG, ale także innych dużych firm. Udział w wydarzeniach naukowych, wspieranie ich to tak naprawdę długofalowa praca mająca na celu przygotowanie dla siebie nowej kadry wykształconych pracowników. Sponsoring różnego rodzaju konkursów to idealne miejsce na nawiązanie współpracy z ich laureatami, zapraszanie na staże czy finalne zatrudnienie.
Wspieranie wydarzeń naukowych nie sprowadza się tylko do obszaru uczelni technicznych. Coraz większe zapotrzebowanie jest na pracowników biurowych. Ze względu na wolny rynek gazu, zwiększa się ilość umów wypowiadanych przez klientów, a także nowo podpisywanych.