Strona główna » Blog » rynek gazu aktualności » Najpopularniejszy sprzedawca gazu to Energetyczne Centrum
rynek gazu aktualności

Najpopularniejszy sprzedawca gazu to Energetyczne Centrum

błękitna energia
W ubiegłym tygodniu podaliśmy informację na temat ilości zmian sprzedawcy gazu ziemnego w Polsce w 2016 roku. Urząd Regulacji Energetyki, który te statystyki publikuje poinformował, że w okresie od pierwszej zmiany sprzedawcy gazu (rok 2011) od grudnia 2016 roku takich umów podpisano ponad 78 tysięcy. Kogo Polacy wybierali najchętniej?

W ubiegłym tygodniu podaliśmy informację na temat ilości zmian sprzedawcy gazu ziemnego w Polsce w 2016 roku. Urząd Regulacji Energetyki, który te statystyki publikuje poinformował, że w okresie od pierwszej zmiany sprzedawcy gazu (rok 2011) od grudnia 2016 roku takich umów podpisano ponad 78 tysięcy. Kogo Polacy wybierali najchętniej?

Energetyczne Centrum najpopularniejszym sprzedawcą gazu

W komunikacie prasowym, jaki trafił do mediów firma Energetyczne Centrum, która jest właścicielem m.in. marki Błękitna Energia pod której szyldem sprzedawany jest gaz ziemny dla klientów indywidualnych poinformowała, że w swoim portfelu posiada ponad połowę odbiorców indywidualnych, którzy zdecydowali się zmienić sprzedawcę gazu. Oferta firmy EC, kierowana jest przede wszystkim do odbiorców wykorzystujących gaz ziemny do ogrzewania swoich domów. Firma jako jeden z głównych czynników, składających się na sukces sprzedażowy wskazuje oferowanie gazu ziemnego po cenach o kilka procent niższych od największego sprzedawcy gazu w Polsce czyli PGNiG, a także możliwość rozliczania się w oparciu o średnioroczne prognozy zużycia gazu, dzięki czemu wysokość rachunków za gaz może być równa w ciągu całego roku.

Konkurencja na rynku gazu ziemnego

Firma EC słusznie zauważa, że zwiększona ilość zmian sprzedawcy gazu, szczególnie w II półroczu 2016 roku to skutek coraz większej konkurencji na rynku, a co za tym idzie coraz większej ilości ofert dostępnych dla odbiorców końcowych

– W 2016 roku, szczególnie w ostatnich miesiącach obserwowaliśmy zaostrzanie się konkurencji na rynku sprzedaży gazu. Niższe ceny skłaniały coraz większą grupę klientów do zmiany sprzedawcy i uzyskania dzięki temu oszczędności – komentuje Damian Lindner, Dyrektor ds. Produktu.

Świadomość sprzedawców gazu ziemnego o coraz większej konkurencji to dla odbiorcy finalnego bardzo dobry sygnał. Liczymy na to, że dzięki coraz lepiej dopasowanej ofercie sprzedaży gazu ziemnego, a także coraz większej ilości ofert, każdy z Was znajdzie coś dla siebie. My ze swojej strony będziemy się starać ze wszystkich sił oferty sprzedawców zestawiać, tak żebyście mogli przy naszej pomocy wybrać najlepszą ofertę dla siebie:

Zapisywanie
Ocena użytkowników 4 (1 ocena)