Złożenie reklamacji w gazowni
W przypadku, gdy usługi świadczone przez Polską Spółkę Gazownictwa nie spełniają określonych oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację ich można złożyć na kilka różnorodnych sposobów. Jeden z nich to wykorzystanie do tego formularza kontaktowego. Drugi to zgłoszenie reklamacji poprzez telefon, numery telefonów gazowni są przydzielone do ich siedzib w danym regionie Polski. Reklamacje można także złożyć za pomocą biura obsługi klienta gazowni lub przesyłając ją na jej adres. W każdym przypadku można liczyć na jej rozpatrzenie w przeciągu czternastu dni od dnia odebrania przez Polską Spółkę Gazownictwa reklamacji.
Poinformowanie o zmianie sprzedawcy paliwa gazowego
W sytuacji, kiedy eBOK gazowni nie działa, należy przede wszystkim sprawdzić, czy wpisywane loginy i hasła są w pełni odpowiednie. Kiedy problem nadal występuje, warto wiedzieć, że z gazownią można się skontaktować także na kilka innych sposobów. Pierwszy z nich to skorzystanie z infolinii gazowni, której numer znaleźć można online na portalu tej firmy. Druga opcja to z kolei wizyta w placówce obsługi klientów gazowni.