Strona główna » Gazownia Dębica

Gazownia Dębica

Złożenie reklamacji w gazowni

W sytuacji, kiedy usługi realizowane przez Polską Spółkę Gazownictwa nie spełniają odpowiednich oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację z tym związaną można złożyć na parę różnych sposobów. Pierwszy z nich to zastosowanie formularza kontaktowego. Drugi to zgłoszenie reklamacji poprzez telefon, numery telefonów gazowni są przypisane do ich siedzib w określonym regionie Polski. Reklamacje można również złożyć za pomocą biura obsługi klienta gazowni lub wysyłając ją na jej adres. W każdej sytuacji można liczyć na odpowiedź w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przez gazownie reklamacji.

Zgłoszenie zmienienia dostawcy paliwa gazowego

Jeśli eBOK gazowni nie działa, trzeba przede wszystkim zweryfikować, czy wprowadzone loginy i hasła są w pełni odpowiednie. Gdy problem stale występuje, warto pamiętać, że z gazownią można się skontaktować też na kilka innych sposobów. Pierwszy z nich to skorzystanie z infolinii gazowni, której numer telefonu znaleźć można online na portalu tej firmy. Kolejna metoda to natomiast wizyta w placówce obsługi klientów gazowni.

Gazownie w innych miastach

Polska Spółka Gazownictwa Dębica

Kontakt PSG Dębica

39-200 Dębica
ul. Drogowców 9
tel. 14 670 32 51
tel. 14 681 29 23 do 25

rejon-debica

 

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności