Złożenie reklamacji w gazowni
W sytuacji, kiedy usługi realizowane przez Polską Spółkę Gazownictwa nie spełniają odpowiednich oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację z tym związaną można złożyć na parę różnych sposobów. Pierwszy z nich to zastosowanie formularza kontaktowego. Drugi to zgłoszenie reklamacji poprzez telefon, numery telefonów gazowni są przypisane do ich siedzib w określonym regionie Polski. Reklamacje można również złożyć za pomocą biura obsługi klienta gazowni lub wysyłając ją na jej adres. W każdej sytuacji można liczyć na odpowiedź w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przez gazownie reklamacji.
Zgłoszenie zmienienia dostawcy paliwa gazowego
Jeśli eBOK gazowni nie działa, trzeba przede wszystkim zweryfikować, czy wprowadzone loginy i hasła są w pełni odpowiednie. Gdy problem stale występuje, warto pamiętać, że z gazownią można się skontaktować też na kilka innych sposobów. Pierwszy z nich to skorzystanie z infolinii gazowni, której numer telefonu znaleźć można online na portalu tej firmy. Kolejna metoda to natomiast wizyta w placówce obsługi klientów gazowni.
Gazownie w innych miastach
Gazownia Międzylesie
Gazownia Borek Wielkopolski
Gazownia Pasym
Gazownia Bardo
Gazownia Zabłudów
Gazownia Tychowo
Gazownia Stoczek Łukowski
Gazownia Józefów
Gazownia Stepnica
Gazownia Ciężkowice
Gazownia Świątniki Górne
Gazownia Gorzów Śląski
Gazownia Gościno
Gazownia Koziegłowy
Gazownia Annopol
Gazownia Koprzywnica
Polska Spółka Gazownictwa Dębica
Kontakt PSG Dębica39-200 Dębica |