Strona główna » Gazownia Woźniki

Gazownia Woźniki

Co zrobić, kiedy eBOK gazowni nie działa?

W przypadku, gdy eBOK gazowni nie działa, należy przede wszystkim zweryfikować, czy wprowadzone loginy i hasła są w pełni poprawne. Gdy problem nadal występuje, warto pamiętać, że z gazownią można się skontaktować również za pomocą kilku innych sposobów. Pierwszy z nich to skorzystanie z infolinii gazowni, której numer telefonu znaleźć można przez internet na stronie tej firmy. Kolejna metoda to z kolei wizyta w oddziale obsługi klientów gazowni.

Zgłoszenie zmienienia dostawcy gazu

Domy oraz przedsiębiorstwa podłączone do sieci dystrybucyjnej gazowni, określani także jako odbiorcy mają możliwość zmienić sprzedawcę gazu ziemnego. W takiej sytuacji nie ponoszą oni jakichkolwiek opłat, a sam proces zmiany sprzedawcy zajmuje około dwadzieścia jeden dni. Zmiana sprzedawcy paliwa gazowego wymaga złożenia do Operatora Systemu Dystrybucyjnego właściwego druku PZD (zgłoszenia zmiany sprzedawcy gazu) między innymi w oddziale gazowani, który jest później rozpatrywany przez nią. Wzór wniosku dostępny jest z kolei na portalu Polskiej Spółki Gazownictwa.

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności