Co zrobić, gdy eBOK gazowni nie działa?
W przypadku, gdy eBOK gazowni nie działa, należy przede wszystkim sprawdzić, czy wpisywane dane logowania są w pełni odpowiednie. Kiedy problem wciąż występuje, warto pamiętać, że z gazownią można się skontaktować również za pomocą kilku innych sposobów. Podstawowy z nich to skorzystanie z infolinii gazowni, której numer znaleźć można przez internet na portalu tej firmy. Druga metoda to z kolei wizyta w placówce obsługi klientów gazowni.
Zgłoszenie zmiany sprzedawcy gazu
Domy i przedsiębiorstwa przyłączone do sieci dystrybucyjnej Polskiej Spółki Gazownictwa, określani również jako odbiorcy mogą zmienić dostawcę gazu. W takim przypadku nie ponoszą oni jakichkolwiek kosztów, a sam proces zmiany dostawcy zajmuje mniej więcej 21 dni. Zmienienie sprzedawcy gazu ziemnego wymaga złożenia do Operatora Systemu Dystrybucyjnego odpowiedniego druku PZD (zgłoszenia zmiany sprzedawcy gazu) na przykład w oddziale gazowani, który jest później rozpatrywany przez nią. Wzór dokumentu można znaleźć jest z kolei na stronie gazowni.