Strona główna » Gazownia Rejowiec Fabryczny

Gazownia Rejowiec Fabryczny

Co zrobić, gdy eBOK gazowni nie działa?

W przypadku, gdy eBOK gazowni nie działa, należy przede wszystkim sprawdzić, czy wpisywane dane logowania są w pełni odpowiednie. Kiedy problem wciąż występuje, warto pamiętać, że z gazownią można się skontaktować również za pomocą kilku innych sposobów. Podstawowy z nich to skorzystanie z infolinii gazowni, której numer znaleźć można przez internet na portalu tej firmy. Druga metoda to z kolei wizyta w placówce obsługi klientów gazowni.

Zgłoszenie zmiany sprzedawcy gazu

Domy i przedsiębiorstwa przyłączone do sieci dystrybucyjnej Polskiej Spółki Gazownictwa, określani również jako odbiorcy mogą zmienić dostawcę gazu. W takim przypadku nie ponoszą oni jakichkolwiek kosztów, a sam proces zmiany dostawcy zajmuje mniej więcej 21 dni. Zmienienie sprzedawcy gazu ziemnego wymaga złożenia do Operatora Systemu Dystrybucyjnego odpowiedniego druku PZD (zgłoszenia zmiany sprzedawcy gazu) na przykład w oddziale gazowani, który jest później rozpatrywany przez nią. Wzór dokumentu można znaleźć jest z kolei na stronie gazowni.

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności