Jakie dokumenty są potrzebne do podpisania umowy na dostawę i dostawę gazu ziemnego w gazowni?
Osoby, które chcą zawrzeć pierwszą umowę z gazownią na sprzedaż gazu ziemnego osobiście lub deklarują odbiór gazu większy niż 110 kWh/h mają możliwość to zrobić w biurze obsługi klienta. Potrzebne będą do tego natomiast takie dokumenty jak: dowód osobisty, oświadczenie o wyborze sprzedawcy rezerwowego, zaświadczenie o posiadaniu tytułu prawnego do nieruchomości. Na podstawie tych informacji przedstawiciel firmy przygotuje umowę na sprzedaż i dostarczanie gazu, a cały proces podpisywania jej zajmie mniej więcej godzinę.
Ile kosztuje podłączenie nieruchomości do sieci gazowej?
Orientacyjny cennik kosztów związanych z wykonaniem podłączenia budynku do sieci gazowej to mniej więcej 2 000 złotych netto, w przypadku klientów indywidualnych, których podłączenie ma długość do 15 metrów. Wszelkie koszty za przyłączenie nieruchomości do sieci gazowej są wskazywane w zawieranej umowie z gazownią na bazie wydanych warunków podłączenia do sieci i taryf Polskiej Spółki Gazownictwa. Co więcej do kosztów przyłączenia sieci gazowej do budynku należy również doliczyć cenę wewnętrznej instalacji gazowej.