Co zrobić, gdy eBOK gazowni nie działa?
W sytuacji, kiedy eBOK gazowni nie działa, należy przede wszystkim zweryfikować, czy wprowadzone dane logowania są w pełni poprawne. Gdy problem nadal występuje, warto pamiętać, że z gazownią można się skontaktować również na kilka innych sposobów. Pierwszy z nich to skorzystanie z infolinii gazowni, której numer znaleźć można przez internet na stronie tej firmy. Kolejna opcja to natomiast wizyta w oddziale obsługi klientów gazowni.
Poinformowanie o zmianie dostawcy paliwa gazowego
Gospodarstwa domowe i przedsiębiorstwa przyłączone do sieci dystrybucyjnej Polskiej Spółki Gazownictwa, określani też jako odbiorcy mają możliwość zmienić sprzedawcę gazu. W takim przypadku nie ponoszą oni żadnych kosztów, a sam proces zmiany sprzedawcy trwa mniej więcej 21 dni. Zmiana sprzedawcy gazu wymaga złożenia do dystrybutora właściwego dokumentu PZD (zgłoszenia zmiany sprzedawcy gazu) na przykład w biurze obsługi klienta gazowani, który jest następnie rozpatrywany przez nią. Wzór wniosku można znaleźć jest natomiast na stronie Polskiej Spółki Gazownictwa.