Co zrobić, kiedy eBOK gazowni nie działa?
W przypadku, gdy eBOK gazowni nie działa, należy przede wszystkim sprawdzić, czy wprowadzone loginy i hasła są w pełni poprawne. Jeśli problem nadal występuje, warto pamiętać, że z gazownią można się skontaktować także na kilka innych sposobów. Podstawowy z nich to skorzystanie z infolinii gazowni, której numer telefonu znaleźć można przez internet na stronie tego przedsiębiorstwa. Druga opcja to z kolei wizyta w oddziale obsługi klientów gazowni.
Zgłoszenie zmiany dostawcy gazu ziemnego
Domy oraz przedsiębiorstwa przyłączone do sieci dystrybucyjnej Polskiej Spółki Gazownictwa, określani dodatkowo jako odbiorcy mają możliwość zmienić dostawcę gazu. W takiej sytuacji nie ponoszą oni żadnych kosztów, a sama procedura zmiany dostawcy zajmuje około 21 dni. Zmienienie sprzedawcy gazu ziemnego wymaga złożenia do OSD odpowiedniego druku PZD (zgłoszenia zmiany sprzedawcy gazu) na przykład w oddziale gazowani, który jest następnie rozpatrywany przez nią. Wzór dokumentu można znaleźć jest natomiast na stronie Polskiej Spółki Gazownictwa.