Strona główna » Gazownia Kwidzyn

Gazownia Kwidzyn

Złożenie reklamacji w gazowni

W przypadku, gdy usługi świadczone przez Polską Spółkę Gazownictwa nie spełniają danych oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację ich można złożyć na parę różnych sposobów. Pierwszy z nich to wykorzystanie do tego formularza kontaktowego. Kolejny to zgłoszenie reklamacji poprzez telefon, numery telefonów gazowni są przydzielone do ich placówek w danym regionie kraju. Reklamacje można dodatkowo złożyć za pomocą biura obsługi klienta gazowni lub przesyłając ją na jej adres. W każdej sytuacji można liczyć na jej rozpatrzenie w przeciągu 14 dni od daty odebrania przez Polską Spółkę Gazownictwa reklamacji.

Zgłoszenie zmiany dostawcy gazu ziemnego

Każdy klient gazowni może w przypadku podejrzenia, że dostarczany do jego domu gaz ziemny ma niewłaściwą jakość zlecić jego badanie. W takim przypadku odbiorca musi sam wybrać laboratorium do przeprowadzenia badania oraz zapłacić za nie. Jeśli jednak jakość paliwa gazowego jest nieodpowiednia, koszt badania opłacany jest przez gazownie oraz można ubiegać się od niej o odszkodowanie za brak dotrzymania zapisów podpisanej umowy.

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności