Strona główna » Gazownia Kock

Gazownia Kock

Zgłoszenie zmienienia dostawcy paliwa gazowego

Gospodarstwa domowe i przedsiębiorstwa podłączone do sieci dystrybucyjnej Polskiej Spółki Gazownictwa, nazywani także jako odbiorcy mogą zmienić dostawcę gazu. W takiej sytuacji nie ponoszą oni żadnych opłat, a sam proces zmiany sprzedawcy trwa około dwadzieścia jeden dni. Zmiana sprzedawcy paliwa gazowego wymaga złożenia do dystrybutora odpowiedniego dokumentu PZD (zgłoszenia zmiany sprzedawcy gazu) na przykład w punkcie gazowani, który jest następnie rozpatrywany przez nią. Wzór wniosku można znaleźć jest z kolei na portalu gazowni.

Reklamacja w gazowni

W sytuacji, kiedy usługi świadczone przez Polską Spółkę Gazownictwa nie spełniają odpowiednich oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację z tym związaną można złożyć na parę różnorodnych sposobów. Pierwszy z nich to zastosowanie formularza kontaktowego. Drugi to zgłoszenie reklamacji za pomocą infolinii, numery telefonów Polskiej Spółki Gazownictwa są przypisane do ich placówek w danym regionie Polski. Reklamacje można także złożyć za pomocą punktu obsługi klienta gazowni lub wysyłając ją na jej adres. Niezależnie od wybranej metody można liczyć na jej rozpatrzenie w przeciągu 14 dni od daty odebrania przez gazownie reklamacji.

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności