Co zrobić, kiedy eBOK gazowni nie działa?
Jeśli eBOK gazowni nie działa, należy przede wszystkim zweryfikować, czy wprowadzone loginy i hasła są w pełni odpowiednie. Kiedy problem stale występuje, warto wiedzieć, że z gazownią można się skontaktować także za pomocą kilku innych sposobów. Pierwszy z nich to skorzystanie z infolinii gazowni, której numer znaleźć można online na stronie tej firmy. Kolejna metoda to z kolei wizyta w punkcie obsługi klientów gazowni.
Zgłoszenie zmienienia dostawcy gazu ziemnego
Gospodarstwa domowe oraz firmy przyłączone do sieci dystrybucyjnej gazowni, nazywani także jako odbiorcy mają prawo zmienić sprzedawcę gazu ziemnego. W takim przypadku nie ponoszą oni jakichkolwiek opłat, a sam proces zmiany sprzedawcy trwa mniej więcej dwadzieścia jeden dni. Zmiana dostawcy gazu ziemnego wymaga złożenia do OSD właściwego druku PZD (zgłoszenia zmiany dostawcy gazu) na przykład w oddziale gazowani, który jest później rozpatrywany przez nią. Wzór druku dostępny jest z kolei na portalu Polskiej Spółki Gazownictwa.