Strona główna » Gazownia Jarosław

Gazownia Jarosław

Reklamacja w gazowni

Jeśli usługi realizowane przez gazownie nie spełniają danych oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację z tym związaną można złożyć na parę różnych sposobów. Jeden z nich to skorzystanie z formularza kontaktowego. Drugi to zgłoszenie reklamacji za pomocą infolinii, numery Polskiej Spółki Gazownictwa są przydzielone do ich placówek w danym regionie kraju. Reklamacje można także złożyć z wykorzystaniem oddziału obsługi klienta gazowni lub wysyłając ją na jej adres. W każdym przypadku można liczyć na jej rozpatrzenie w przeciągu 2 tygodni od dnia otrzymania przez Polską Spółkę Gazownictwa reklamacji.

Poinformowanie o zmianie sprzedawcy paliwa gazowego

Każdy klient gazowni może w przypadku podejrzenia, że dostarczany do jego domu gaz ziemny ma nieodpowiednią jakość zlecić jego zbadanie. W takim przypadku odbiorca musi samodzielnie wybrać laboratorium do przeprowadzenia badania oraz zapłacić za nie. W przypadku, gdy jednak jakość gazu jest zbyt niska, koszt badania ponoszony jest przez gazownie i można ubiegać się od niej o zadośćuczynienie za brak dotrzymania ustaleń zawartej umowy.

Kontakt PSG Jarosław

37-500 Jarosław
ul. Krakowska 54
tel. 16 624 52 00
faks 16 621 41 87

rejon-jaroslaw

 

tel. 16 624 52 48

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności