Co zrobić, kiedy eBOK gazowni nie działa?
Jeśli eBOK gazowni nie działa, należy przede wszystkim sprawdzić, czy wpisywane loginy i hasła są w pełni odpowiednie. Kiedy problem stale występuje, warto pamiętać, że z gazownią można się skontaktować też na kilka innych sposobów. Podstawowy z nich to skorzystanie z infolinii gazowni, której numer telefonu znaleźć można online na stronie tej firmy. Kolejna opcja to natomiast wizyta w placówce obsługi klientów gazowni.
Zgłoszenie zmiany sprzedawcy gazu
Gospodarstwa domowe i przedsiębiorstwa podłączone do sieci dystrybucyjnej Polskiej Spółki Gazownictwa, nazywani także jako odbiorcy mają możliwość zmienić sprzedawcę paliwa gazowego. W takiej sytuacji nie ponoszą oni jakichkolwiek opłat, a sam proces zmiany sprzedawcy trwa około 21 dni. Zmienienie dostawcy gazu ziemnego wymaga złożenia do dystrybutora właściwego dokumentu PZD (zgłoszenia zmiany dostawcy gazu) na przykład w punkcie gazowani, który jest następnie rozpatrywany przez nią. Wzór dokumentu można znaleźć jest z kolei na stronie Polskiej Spółki Gazownictwa.