Strona główna » Gazownia Żyrardów

Gazownia Żyrardów

Złożenie reklamacji w gazowni

W przypadku, gdy usługi świadczone przez gazownie nie spełniają określonych oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację ich można złożyć na kilka różnorodnych sposobów. Jeden z nich to zastosowanie formularza kontaktowego. Drugi to zgłoszenie reklamacji poprzez telefon, numery Polskiej Spółki Gazownictwa są przypisane do ich punktów w określonym regionie kraju. Reklamacje można także złożyć z wykorzystaniem biura obsługi klienta gazowni lub wysyłając ją na jej adres. Niezależnie od wybranej metody można liczyć na odpowiedź w przeciągu 2 tygodni od daty otrzymania przez gazownie reklamacji.

Zgłoszenie zmienienia dostawcy gazu ziemnego

Każdy klient gazowni może w przypadku podejrzenia, że dostarczany do jego domu gaz ziemny ma niewłaściwą jakość zlecić jego zbadanie. W takim przypadku odbiorca musi osobiście wybrać laboratorium do przeprowadzenia badania oraz opłacić je. W przypadku, gdy jednak jakość gazu ziemnego jest nieodpowiednia, koszt badania ponoszony jest przez gazownie i można ubiegać się od niej o zadośćuczynienie za niedotrzymanie ustaleń podpisanej umowy.

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności