Strona główna » Gazownia Wołomin

Gazownia Wołomin

Złożenie reklamacji w gazowni

W przypadku, gdy usługi realizowane przez Polską Spółkę Gazownictwa nie spełniają danych oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację z tym związaną można złożyć na parę różnorodnych sposobów. Pierwszy z nich to zastosowanie formularza kontaktowego. Drugi to zgłoszenie reklamacji poprzez telefon, numery telefonów gazowni są przypisane do ich punktów w danym regionie kraju. Reklamacje można też złożyć za pośrednictwem oddziału obsługi klienta gazowni lub wysyłając ją na jej adres. Niezależnie od wybranej metody można liczyć na odpowiedź w przeciągu 2 tygodni od daty odebrania przez Polską Spółkę Gazownictwa reklamacji.

Wymówienie umowy kompleksowej na sprzedaż paliwa gazowego

Każdy klient gazowni może w sytuacji podejrzenia, że dostarczany do jego domu gaz ma nieodpowiednią jakość zlecić jego skontrolowanie. W takim przypadku odbiorca musi osobiście wybrać laboratorium do przeprowadzenia badania oraz opłacić je. W sytuacji, kiedy jednak jakość paliwa gazowego jest nieodpowiednia, koszt badania ponoszony jest przez gazownie i można ubiegać się od niej o zadośćuczynienie za brak dotrzymania ustaleń podpisanej umowy.

Polska Spółka Gazownictwa Wołomin

Kontakt PSG Wołomin

05-200 Wołomin
ul. Piłsudskiego 2A
tel. 22 667 39 77
faks 22 787 64 42

rejon-wolomin

 

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności