Strona główna » Gazownia Warta

Gazownia Warta

Zgłoszenie zmiany sprzedawcy paliwa gazowego

Domy i przedsiębiorstwa przyłączone do sieci dystrybucyjnej gazowni, określani również jako odbiorcy mają prawo zmienić sprzedawcę paliwa gazowego. W takiej sytuacji nie ponoszą oni jakichkolwiek kosztów, a sama procedura zmiany dostawcy trwa około dwadzieścia jeden dni. Zmienienie sprzedawcy paliwa gazowego wymaga złożenia do Operatora Systemu Dystrybucyjnego odpowiedniego druku PZD (zgłoszenia zmiany sprzedawcy gazu) między innymi w placówce gazowani, który jest następnie rozpatrywany przez nią. Wzór wniosku dostępny jest natomiast na portalu Polskiej Spółki Gazownictwa.

Złożenie reklamacji w gazowni

Jeśli usługi świadczone przez Polską Spółkę Gazownictwa nie spełniają odpowiednich oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację z tym związaną można złożyć na kilka różnych sposobów. Pierwszy z nich to wykorzystanie do tego formularza kontaktowego. Kolejny to zgłoszenie reklamacji telefoniczne, numery Polskiej Spółki Gazownictwa są przydzielone do ich placówek w określonym regionie Polski. Reklamacje można także złożyć za pomocą punktu obsługi klienta gazowni lub wysyłając ją na jej adres. Niezależnie od wybranego sposobu można liczyć na odpowiedź w przeciągu czternastu dni od dnia otrzymania przez Polską Spółkę Gazownictwa reklamacji.

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności