Strona główna » Gazownia Tuliszków

Gazownia Tuliszków

Zgłoszenie zmienienia dostawcy gazu

Domy oraz firmy przyłączone do sieci dystrybucyjnej Polskiej Spółki Gazownictwa, nazywani również jako odbiorcy mogą zmienić dostawcę gazu ziemnego. W takim przypadku nie ponoszą oni jakichkolwiek kosztów, a sam proces zmiany dostawcy zajmuje mniej więcej dwadzieścia jeden dni. Zmiana dostawcy gazu wymaga złożenia do dystrybutora odpowiedniego wniosku PZD (zgłoszenia zmiany sprzedawcy gazu) na przykład w punkcie gazowani, który jest później rozpatrywany przez nią. Wzór druku można znaleźć jest z kolei na portalu Polskiej Spółki Gazownictwa.

Złożenie reklamacji w gazowni

W przypadku, gdy usługi świadczone przez gazownie nie spełniają danych oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację ich można złożyć na parę różnorodnych sposobów. Pierwszy z nich to zastosowanie formularza kontaktowego. Kolejny to zgłoszenie reklamacji telefoniczne, numery gazowni są przydzielone do ich siedzib w określonym regionie kraju. Reklamacje można też złożyć z wykorzystaniem biura obsługi klienta gazowni lub wysyłając ją na jej adres. W każdym przypadku można liczyć na jej rozpatrzenie w ciągu czternastu dni od daty otrzymania przez gazownie reklamacji.

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności