Strona główna » Gazownia Szczuczyn

Gazownia Szczuczyn

Zgłoszenie zmienienia dostawcy paliwa gazowego

Domy oraz firmy podłączone do sieci dystrybucyjnej gazowni, określani dodatkowo jako odbiorcy mają prawo zmienić sprzedawcę paliwa gazowego. W takim przypadku nie ponoszą oni żadnych kosztów, a sam proces zmiany sprzedawcy zajmuje około dwadzieścia jeden dni. Zmienienie sprzedawcy paliwa gazowego wymaga złożenia do Operatora Systemu Dystrybucyjnego właściwego wniosku PZD (zgłoszenia zmiany dostawcy gazu) między innymi w biurze obsługi klienta gazowani, który jest później rozpatrywany przez nią. Wzór wniosku dostępny jest natomiast na portalu gazowni.

Złożenie reklamacji w gazowni

Jeśli usługi realizowane przez gazownie nie spełniają danych oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację ich można złożyć na kilka różnych sposobów. Jeden z nich to zastosowanie formularza kontaktowego. Drugi to zgłoszenie reklamacji telefoniczne, numery telefonów Polskiej Spółki Gazownictwa są przypisane do ich punktów w danym regionie Polski. Reklamacje można także złożyć za pomocą biura obsługi klienta gazowni lub przesyłając ją na jej adres. W każdej sytuacji można liczyć na jej rozpatrzenie w przeciągu 14 dni od dnia odebrania przez Polską Spółkę Gazownictwa reklamacji.

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności