Strona główna » Gazownia Szczucin

Gazownia Szczucin

Co zrobić, jeśli eBOK gazowni nie działa?

W sytuacji, kiedy eBOK gazowni nie działa, trzeba przede wszystkim sprawdzić, czy wpisywane dane logowania są w pełni odpowiednie. Kiedy problem stale występuje, warto wiedzieć, że z gazownią można się skontaktować również za pomocą kilku innych sposobów. Podstawowy z nich to skorzystanie z infolinii gazowni, której numer telefonu znaleźć można online na stronie tego przedsiębiorstwa. Druga opcja to z kolei wizyta w punkcie obsługi klientów gazowni.

Wypowiedzenie umowy kompleksowej na dostawę gazu

W momencie zmiany dostawcy paliwa gazowego i wypowiedzenia umowy kompleksowej jedną z formalności jest poinformowanie o tym gazowni. Poinformowanie o zmianie dostawcy gazu ziemnego powinno być złożone z zastosowaniem odpowiedniego wniosku, w którym wskazane będą informacje o danych klienta, danych nowego i poprzedniego sprzedawcy i umowie z nim podpisanej. Tego typu dokumenty do pobrania dostępne są na portalu gazowni. Proces wymówienia umowy kompleksowej na sprzedaż gazu ziemnego i zmiany dostawcy jest w pełni bezpłatny.

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności