Strona główna » Gazownia Świnoujście

Gazownia Świnoujście

Złożenie reklamacji w gazowni

W sytuacji, kiedy usługi świadczone przez Polską Spółkę Gazownictwa nie spełniają odpowiednich oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację z tym związaną można złożyć na parę różnorodnych sposobów. Pierwszy z nich to wykorzystanie do tego formularza kontaktowego. Drugi to zgłoszenie reklamacji poprzez telefon, numery telefonów gazowni są przypisane do ich siedzib w danym regionie Polski. Reklamacje można również złożyć za pośrednictwem oddziału obsługi klienta gazowni lub przesyłając ją na jej adres. W każdym przypadku można liczyć na odpowiedź w ciągu 14 dni od dnia odebrania przez gazownie reklamacji.

Zgłoszenie zmiany sprzedawcy gazu

Każdy klient gazowni może w przypadku podejrzenia, że dostarczany do jego domu gaz ziemny ma niewłaściwą jakość zlecić jego zbadanie. W takiej sytuacji odbiorca musi osobiście wybrać laboratorium do badania oraz opłacić je. Jeśli jednak jakość paliwa gazowego jest zbyt niska, koszt badania opłacany jest przez gazownie i można ubiegać się od niej o odszkodowanie za niedotrzymanie zapisów zawartej umowy.

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności