Strona główna » Gazownia Świdnik

Gazownia Świdnik

Reklamacja w gazowni

W przypadku, gdy usługi realizowane przez Polską Spółkę Gazownictwa nie spełniają określonych oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację z tym związaną można złożyć na kilka różnorodnych sposobów. Pierwszy z nich to zastosowanie formularza kontaktowego. Drugi to zgłoszenie reklamacji poprzez telefon, numery telefonów gazowni są przypisane do ich siedzib w danym regionie Polski. Reklamacje można również złożyć z wykorzystaniem punktu obsługi klienta gazowni lub wysyłając ją na jej adres. Niezależnie od wybranego sposobu można liczyć na jej rozpatrzenie w ciągu 2 tygodni od dnia otrzymania przez gazownie reklamacji.

Poinformowanie o zmianie dostawcy gazu

Wszyscy klienci gazowni może w sytuacji podejrzenia, że dostarczany do jego domu gaz ziemny ma niewłaściwą jakość zlecić jego skontrolowanie. W takim przypadku odbiorca musi osobiście wybrać laboratorium do przeprowadzenia badania oraz zapłacić za nie. Jeśli jednak jakość paliwa gazowego jest zbyt niska, koszt badania opłacany jest przez gazownie i można ubiegać się od niej o odszkodowanie za brak dotrzymania zapisów podpisanej umowy.

Kontakt PSG Świdnik

21-040 Świdnik
ul. Okulickiego 20 A
tel. 81 462 01 70
faks. 81 462 01 90

rejon-swidnik

 

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności