Jak można wstrzymać dostawy gazu ziemnego do domu?
W przypadku rozbudowy instalacji gazowej lub jej naprawy czy montażu, należy ze względu na bezpieczeństwo wstrzymać dostarczanie gazu ziemnego. Wykonać to należy z wykorzystaniem odpowiedniego druku, który należy złożyć do gazowni online, a też osobiście w jednym z jej punktów obsługi klienta. Zatrzymanie dostarczania gazy nie oznacza jednak braku rachunków. Sporządzone rachunki nie będą wyłącznie uwzględniały zużycia gazu ziemnego. Dodatkowo trzeba pamiętać, że zatrzymanie dostaw gazu ziemnego na wniosek klienta jest usługą odpłatną.
Złożenie reklamacji w gazowni
Jeśli usługi realizowane przez gazownie nie spełniają odpowiednich oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację ich można złożyć na parę różnorodnych sposobów. Jeden z nich to wykorzystanie do tego formularza kontaktowego. Drugi to zgłoszenie reklamacji za pomocą infolinii, numery Polskiej Spółki Gazownictwa są przydzielone do ich punktów w danym regionie kraju. Reklamacje można również złożyć za pośrednictwem biura obsługi klienta gazowni lub wysyłając ją na jej adres. W każdym przypadku można liczyć na odpowiedź w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przez Polską Spółkę Gazownictwa reklamacji.