Złożenie reklamacji w gazowni
Jeśli usługi realizowane przez Polską Spółkę Gazownictwa nie spełniają odpowiednich oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację ich można złożyć na kilka różnych sposobów. Pierwszy z nich to zastosowanie formularza kontaktowego. Kolejny to zgłoszenie reklamacji poprzez telefon, numery Polskiej Spółki Gazownictwa są przypisane do ich punktów w określonym regionie kraju. Reklamacje można też złożyć z wykorzystaniem placówki obsługi klienta gazowni lub przesyłając ją na jej adres. Niezależnie od wybranego sposobu można liczyć na odpowiedź w ciągu czternastu dni od daty odebrania przez Polską Spółkę Gazownictwa reklamacji.
Rozwiązanie umowy kompleksowej na dostawę paliwa gazowego
Wszyscy klienci gazowni może w przypadku podejrzenia, że dostarczany do jego domu gaz ma niewłaściwą jakość zlecić jego badanie. W takim przypadku odbiorca musi sam wybrać laboratorium do przeprowadzenia badania i zapłacić za nie. W sytuacji, kiedy jednak jakość paliwa gazowego jest zbyt niska, koszt badania ponoszony jest przez gazownie oraz można ubiegać się od niej o odszkodowanie za brak dotrzymania ustaleń podpisanej umowy.