Złożenie reklamacji w gazowni
W sytuacji, kiedy usługi realizowane przez Polską Spółkę Gazownictwa nie spełniają odpowiednich oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację z tym związaną można złożyć na parę różnorodnych sposobów. Pierwszy z nich to wykorzystanie do tego formularza kontaktowego. Kolejny to zgłoszenie reklamacji za pomocą infolinii, numery Polskiej Spółki Gazownictwa są przypisane do ich punktów w danym regionie kraju. Reklamacje można również złożyć z wykorzystaniem oddziału obsługi klienta gazowni lub przesyłając ją na jej adres. Niezależnie od wybranej metody można liczyć na jej rozpatrzenie w ciągu 2 tygodni od dnia otrzymania przez gazownie reklamacji.
Rozwiązanie umowy kompleksowej na dostawę gazu
Każdy klient gazowni może w przypadku podejrzenia, że dostarczany do jego domu gaz ma nieodpowiednią jakość zlecić jego skontrolowanie. W takiej sytuacji odbiorca musi sam wybrać laboratorium do przeprowadzenia badania oraz opłacić je. W sytuacji, kiedy jednak jakość gazu ziemnego jest nieodpowiednia, koszt badania opłacany jest przez gazownie oraz można ubiegać się od niej o zadośćuczynienie za brak dotrzymania ustaleń zawartej umowy.