Strona główna » Gazownia Słomniki

Gazownia Słomniki

Co zrobić, jeśli eBOK gazowni nie działa?

W sytuacji, kiedy eBOK gazowni nie działa, trzeba przede wszystkim zweryfikować, czy wprowadzone dane logowania są w pełni odpowiednie. Gdy problem nadal występuje, warto wiedzieć, że z gazownią można się skontaktować też za pomocą kilku innych sposobów. Pierwszy z nich to skorzystanie z infolinii gazowni, której numer telefonu znaleźć można przez internet na portalu tej firmy. Druga metoda to z kolei wizyta w placówce obsługi klientów gazowni.

Zgłoszenie zmienienia dostawcy gazu

Gospodarstwa domowe i firmy przyłączone do sieci dystrybucyjnej gazowni, nazywani dodatkowo jako odbiorcy mają prawo zmienić sprzedawcę paliwa gazowego. W takim przypadku nie ponoszą oni żadnych opłat, a sam proces zmiany sprzedawcy trwa plus minus dwadzieścia jeden dni. Zmienienie dostawcy gazu wymaga złożenia do Operatora Systemu Dystrybucyjnego odpowiedniego wniosku PZD (zgłoszenia zmiany sprzedawcy gazu) na przykład w biurze obsługi klienta gazowani, który jest następnie rozpatrywany przez nią. Wzór druku dostępny jest natomiast na stronie gazowni.

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności