Co zrobić, jeśli eBOK gazowni nie działa?
W sytuacji, kiedy eBOK gazowni nie działa, trzeba przede wszystkim zweryfikować, czy wprowadzone dane logowania są w pełni odpowiednie. Gdy problem nadal występuje, warto wiedzieć, że z gazownią można się skontaktować też za pomocą kilku innych sposobów. Pierwszy z nich to skorzystanie z infolinii gazowni, której numer telefonu znaleźć można przez internet na portalu tej firmy. Druga metoda to z kolei wizyta w placówce obsługi klientów gazowni.
Zgłoszenie zmienienia dostawcy gazu
Gospodarstwa domowe i firmy przyłączone do sieci dystrybucyjnej gazowni, nazywani dodatkowo jako odbiorcy mają prawo zmienić sprzedawcę paliwa gazowego. W takim przypadku nie ponoszą oni żadnych opłat, a sam proces zmiany sprzedawcy trwa plus minus dwadzieścia jeden dni. Zmienienie dostawcy gazu wymaga złożenia do Operatora Systemu Dystrybucyjnego odpowiedniego wniosku PZD (zgłoszenia zmiany sprzedawcy gazu) na przykład w biurze obsługi klienta gazowani, który jest następnie rozpatrywany przez nią. Wzór druku dostępny jest natomiast na stronie gazowni.