Strona główna » Gazownia Ślesin

Gazownia Ślesin

Zgłoszenie zmiany sprzedawcy paliwa gazowego

Domy i firmy podłączone do sieci dystrybucyjnej Polskiej Spółki Gazownictwa, określani także jako odbiorcy mają możliwość zmienić sprzedawcę gazu. W takim przypadku nie ponoszą oni żadnych opłat, a sam proces zmiany dostawcy zajmuje około 21 dni. Zmiana dostawcy paliwa gazowego wymaga złożenia do OSD odpowiedniego wniosku PZD (zgłoszenia zmiany sprzedawcy gazu) na przykład w biurze obsługi klienta gazowani, który jest później rozpatrywany przez nią. Wzór druku dostępny jest z kolei na stronie gazowni.

Złożenie reklamacji w gazowni

Jeśli usługi realizowane przez Polską Spółkę Gazownictwa nie spełniają odpowiednich oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację ich można złożyć na kilka różnych sposobów. Pierwszy z nich to zastosowanie formularza kontaktowego. Kolejny to zgłoszenie reklamacji poprzez telefon, numery Polskiej Spółki Gazownictwa są przypisane do ich punktów w określonym regionie kraju. Reklamacje można też złożyć z wykorzystaniem placówki obsługi klienta gazowni lub przesyłając ją na jej adres. Niezależnie od wybranego sposobu można liczyć na odpowiedź w ciągu czternastu dni od daty odebrania przez Polską Spółkę Gazownictwa reklamacji.

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności