Zgłoszenie zmiany sprzedawcy paliwa gazowego
Domy i firmy podłączone do sieci dystrybucyjnej Polskiej Spółki Gazownictwa, określani także jako odbiorcy mają możliwość zmienić sprzedawcę gazu. W takim przypadku nie ponoszą oni żadnych opłat, a sam proces zmiany dostawcy zajmuje około 21 dni. Zmiana dostawcy paliwa gazowego wymaga złożenia do OSD odpowiedniego wniosku PZD (zgłoszenia zmiany sprzedawcy gazu) na przykład w biurze obsługi klienta gazowani, który jest później rozpatrywany przez nią. Wzór druku dostępny jest z kolei na stronie gazowni.
Złożenie reklamacji w gazowni
Jeśli usługi realizowane przez Polską Spółkę Gazownictwa nie spełniają odpowiednich oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację ich można złożyć na kilka różnych sposobów. Pierwszy z nich to zastosowanie formularza kontaktowego. Kolejny to zgłoszenie reklamacji poprzez telefon, numery Polskiej Spółki Gazownictwa są przypisane do ich punktów w określonym regionie kraju. Reklamacje można też złożyć z wykorzystaniem placówki obsługi klienta gazowni lub przesyłając ją na jej adres. Niezależnie od wybranego sposobu można liczyć na odpowiedź w ciągu czternastu dni od daty odebrania przez Polską Spółkę Gazownictwa reklamacji.