Co zrobić, gdy eBOK gazowni nie działa?
W sytuacji, kiedy eBOK gazowni nie działa, należy przede wszystkim sprawdzić, czy wpisywane loginy i hasła są w pełni poprawne. Kiedy problem nadal występuje, warto wiedzieć, że z gazownią można się skontaktować dodatkowo na kilka innych sposobów. Podstawowy z nich to skorzystanie z infolinii gazowni, której numer znaleźć można online na stronie tego przedsiębiorstwa. Druga metoda to natomiast wizyta w oddziale obsługi klientów gazowni.
Poinformowanie o zmianie sprzedawcy paliwa gazowego
Gospodarstwa domowe i przedsiębiorstwa podłączone do sieci dystrybucyjnej Polskiej Spółki Gazownictwa, nazywani też jako odbiorcy mają prawo zmienić dostawcę gazu. W takim przypadku nie ponoszą oni jakichkolwiek kosztów, a sama procedura zmiany sprzedawcy trwa około dwadzieścia jeden dni. Zmiana sprzedawcy gazu wymaga złożenia do OSD właściwego druku PZD (zgłoszenia zmiany dostawcy gazu) na przykład w biurze obsługi klienta gazowani, który jest później rozpatrywany przez nią. Wzór dokumentu dostępny jest z kolei na stronie Polskiej Spółki Gazownictwa.