Strona główna » Gazownia Skarżysko-Kamienna

Gazownia Skarżysko-Kamienna

Reklamacja w gazowni

W sytuacji, kiedy usługi świadczone przez gazownie nie spełniają określonych oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację ich można złożyć na parę różnorodnych sposobów. Pierwszy z nich to wykorzystanie do tego formularza kontaktowego. Drugi to zgłoszenie reklamacji za pomocą infolinii, numery gazowni są przydzielone do ich siedzib w danym regionie Polski. Reklamacje można dodatkowo złożyć za pomocą oddziału obsługi klienta gazowni lub wysyłając ją na jej adres. Niezależnie od wybranego sposobu można liczyć na jej rozpatrzenie w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Polską Spółkę Gazownictwa reklamacji.

Zgłoszenie zmiany sprzedawcy gazu ziemnego

W sytuacji, kiedy eBOK gazowni nie działa, należy przede wszystkim sprawdzić, czy wpisywane loginy i hasła są w pełni poprawne. Kiedy problem stale występuje, warto wiedzieć, że z gazownią można się skontaktować także na kilka innych sposobów. Podstawowy z nich to skorzystanie z infolinii gazowni, której numer znaleźć można przez internet na stronie tej firmy. Druga opcja to natomiast wizyta w punkcie obsługi klientów gazowni.

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności