Reklamacja w gazowni
W sytuacji, kiedy usługi świadczone przez gazownie nie spełniają określonych oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację ich można złożyć na parę różnorodnych sposobów. Pierwszy z nich to wykorzystanie do tego formularza kontaktowego. Drugi to zgłoszenie reklamacji za pomocą infolinii, numery gazowni są przydzielone do ich siedzib w danym regionie Polski. Reklamacje można dodatkowo złożyć za pomocą oddziału obsługi klienta gazowni lub wysyłając ją na jej adres. Niezależnie od wybranego sposobu można liczyć na jej rozpatrzenie w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Polską Spółkę Gazownictwa reklamacji.
Zgłoszenie zmiany sprzedawcy gazu ziemnego
W sytuacji, kiedy eBOK gazowni nie działa, należy przede wszystkim sprawdzić, czy wpisywane loginy i hasła są w pełni poprawne. Kiedy problem stale występuje, warto wiedzieć, że z gazownią można się skontaktować także na kilka innych sposobów. Podstawowy z nich to skorzystanie z infolinii gazowni, której numer znaleźć można przez internet na stronie tej firmy. Druga opcja to natomiast wizyta w punkcie obsługi klientów gazowni.