Co zrobić, jeśli eBOK gazowni nie działa?
W przypadku, gdy eBOK gazowni nie działa, należy przede wszystkim sprawdzić, czy wprowadzone loginy i hasła są w pełni poprawne. Gdy problem wciąż występuje, warto wiedzieć, że z gazownią można się skontaktować także za pomocą kilku innych sposobów. Pierwszy z nich to skorzystanie z infolinii gazowni, której numer znaleźć można online na portalu tej firmy. Kolejna metoda to natomiast wizyta w punkcie obsługi klientów gazowni.
Poinformowanie o zmianie dostawcy gazu ziemnego
Gospodarstwa domowe i przedsiębiorstwa podłączone do sieci dystrybucyjnej gazowni, określani też jako odbiorcy mają prawo zmienić sprzedawcę gazu. W takiej sytuacji nie ponoszą oni żadnych kosztów, a sama procedura zmiany sprzedawcy trwa plus minus dwadzieścia jeden dni. Zmiana sprzedawcy gazu ziemnego wymaga złożenia do Operatora Systemu Dystrybucyjnego właściwego dokumentu PZD (zgłoszenia zmiany sprzedawcy gazu) między innymi w punkcie gazowani, który jest następnie rozpatrywany przez nią. Wzór dokumentu można znaleźć jest natomiast na stronie gazowni.