Strona główna » Gazownia Nysa

Gazownia Nysa

Złożenie reklamacji w gazowni

W sytuacji, kiedy usługi świadczone przez Polską Spółkę Gazownictwa nie spełniają odpowiednich oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację z tym związaną można złożyć na parę różnorodnych sposobów. Jeden z nich to skorzystanie z formularza kontaktowego. Kolejny to zgłoszenie reklamacji telefoniczne, numery gazowni są przypisane do ich punktów w określonym regionie Polski. Reklamacje można również złożyć z wykorzystaniem placówki obsługi klienta gazowni lub przesyłając ją na jej adres. Niezależnie od wybranej metody można liczyć na jej rozpatrzenie w przeciągu czternastu dni od daty otrzymania przez Polską Spółkę Gazownictwa reklamacji.

Zgłoszenie zmiany sprzedawcy paliwa gazowego

Jeśli eBOK gazowni nie działa, należy przede wszystkim sprawdzić, czy wpisywane dane logowania są w pełni odpowiednie. Jeśli problem wciąż występuje, warto pamiętać, że z gazownią można się skontaktować dodatkowo na kilka innych sposobów. Podstawowy z nich to skorzystanie z infolinii gazowni, której numer telefonu znaleźć można online na portalu tego przedsiębiorstwa. Druga metoda to z kolei wizyta w oddziale obsługi klientów gazowni.

Kontakt PSG Nysa

48-303 Nysa
ul. Towarowa 5
tel. 77 435 84 48
faks. 77 435 87 84

rejon-nysa

 

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności