Co zrobić, kiedy eBOK gazowni nie działa?
Jeśli eBOK gazowni nie działa, trzeba przede wszystkim zweryfikować, czy wprowadzone loginy i hasła są w pełni poprawne. Gdy problem stale występuje, warto wiedzieć, że z gazownią można się skontaktować także na kilka innych sposobów. Podstawowy z nich to skorzystanie z infolinii gazowni, której numer znaleźć można przez internet na stronie tego przedsiębiorstwa. Druga opcja to z kolei wizyta w oddziale obsługi klientów gazowni.
Poinformowanie o zmianie sprzedawcy gazu ziemnego
Gospodarstwa domowe i przedsiębiorstwa przyłączone do sieci dystrybucyjnej gazowni, określani również jako odbiorcy mają możliwość zmienić sprzedawcę paliwa gazowego. W takim przypadku nie ponoszą oni jakichkolwiek kosztów, a sama procedura zmiany dostawcy trwa plus minus 21 dni. Zmienienie sprzedawcy gazu wymaga złożenia do Operatora Systemu Dystrybucyjnego właściwego dokumentu PZD (zgłoszenia zmiany dostawcy gazu) między innymi w oddziale gazowani, który jest później rozpatrywany przez nią. Wzór druku można znaleźć jest z kolei na stronie Polskiej Spółki Gazownictwa.