Strona główna » Gazownia Lubawka

Gazownia Lubawka

Jakie dokumenty są potrzebne do podpisania umowy na dostawę i dostawę gazu ziemnego w gazowni?

Odbiorcy, którzy planują zawrzeć pierwszą umowę z gazownią na sprzedaż paliwa gazowego osobiście lub deklarują odbiór gazu ziemnego większy niż 110 kWh/h mogą to wykonać w oddziale obsługi klienta. Potrzebne będą do tego natomiast takie dokumenty jak: dowód tożsamości, oświadczenie o wyborze sprzedawcy rezerwowego, potwierdzenie tytułu prawnego do domu. Na bazie tych dokumentów konsultant przygotuje umowę na dostawę i dostarczanie gazu ziemnego, a cały proces podpisywania jej zajmie nie więcej niż godzinę.

Ile trzeba zapłacić za podłączenie nieruchomości do sieci gazowej?

Orientacyjny cennik opłaty związanej z wykonaniem przyłączenia budynku do sieci gazowej to mniej więcej dwa tysiące złotych netto, w przypadku klientów indywidualnych, których przyłącze ma długość nie większą niż 15 metrów. Wszelkie koszty za podłączenie domu do sieci gazowej są zawarte w zawieranej umowie z gazownią na podstawie wydanych warunków podłączenia do sieci oraz taryf Polskiej Spółki Gazownictwa. Co więcej do kosztów przyłączenia sieci gazowej do domu należy także doliczyć koszt wewnętrznej instalacji gazowej.

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności