Reklamacja w gazowni
W przypadku, gdy usługi realizowane przez gazownie nie spełniają odpowiednich oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację z tym związaną można złożyć na parę różnych sposobów. Pierwszy z nich to skorzystanie z formularza kontaktowego. Drugi to zgłoszenie reklamacji za pomocą infolinii, numery telefonów Polskiej Spółki Gazownictwa są przydzielone do ich placówek w określonym regionie kraju. Reklamacje można także złożyć za pomocą placówki obsługi klienta gazowni lub wysyłając ją na jej adres. W każdej sytuacji można liczyć na odpowiedź w przeciągu czternastu dni od dnia odebrania przez gazownie reklamacji.
Zgłoszenie zmienienia dostawcy gazu
W sytuacji, kiedy eBOK gazowni nie działa, należy przede wszystkim sprawdzić, czy wprowadzone loginy i hasła są w pełni odpowiednie. Kiedy problem nadal występuje, warto wiedzieć, że z gazownią można się skontaktować również za pomocą kilku innych sposobów. Podstawowy z nich to skorzystanie z infolinii gazowni, której numer znaleźć można przez internet na portalu tego przedsiębiorstwa. Druga metoda to natomiast wizyta w placówce obsługi klientów gazowni.