Strona główna » Gazownia Krośniewice

Gazownia Krośniewice

Co zrobić, gdy eBOK gazowni nie działa?

W sytuacji, kiedy eBOK gazowni nie działa, należy przede wszystkim zweryfikować, czy wprowadzone dane logowania są w pełni poprawne. Jeśli problem nadal występuje, warto pamiętać, że z gazownią można się skontaktować też za pomocą kilku innych sposobów. Pierwszy z nich to skorzystanie z infolinii gazowni, której numer znaleźć można online na stronie tej firmy. Druga metoda to z kolei wizyta w oddziale obsługi klientów gazowni.

Zgłoszenie zmienienia sprzedawcy gazu

Gospodarstwa domowe oraz przedsiębiorstwa przyłączone do sieci dystrybucyjnej gazowni, nazywani również jako odbiorcy mają możliwość zmienić dostawcę paliwa gazowego. W takiej sytuacji nie ponoszą oni żadnych opłat, a sama procedura zmiany dostawcy trwa plus minus dwadzieścia jeden dni. Zmiana dostawcy gazu wymaga złożenia do dystrybutora odpowiedniego dokumentu PZD (zgłoszenia zmiany sprzedawcy gazu) na przykład w punkcie gazowani, który jest później rozpatrywany przez nią. Wzór dokumentu dostępny jest natomiast na portalu gazowni.

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności