Strona główna » Gazownia Kolonowskie

Gazownia Kolonowskie

Zgłoszenie zmienienia dostawcy gazu

Domy oraz firmy podłączone do sieci dystrybucyjnej gazowni, określani dodatkowo jako odbiorcy mają możliwość zmienić sprzedawcę gazu ziemnego. W takiej sytuacji nie ponoszą oni jakichkolwiek kosztów, a sam proces zmiany dostawcy zajmuje około 21 dni. Zmiana dostawcy gazu ziemnego wymaga złożenia do dystrybutora właściwego wniosku PZD (zgłoszenia zmiany dostawcy gazu) między innymi w oddziale gazowani, który jest następnie rozpatrywany przez nią. Wzór dokumentu dostępny jest z kolei na portalu Polskiej Spółki Gazownictwa.

Reklamacja w gazowni

W sytuacji, kiedy usługi realizowane przez Polską Spółkę Gazownictwa nie spełniają odpowiednich oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację z tym związaną można złożyć na parę różnych sposobów. Pierwszy z nich to skorzystanie z formularza kontaktowego. Kolejny to zgłoszenie reklamacji telefoniczne, numery telefonów gazowni są przydzielone do ich siedzib w danym regionie kraju. Reklamacje można też złożyć z wykorzystaniem biura obsługi klienta gazowni lub przesyłając ją na jej adres. W każdej sytuacji można liczyć na odpowiedź w ciągu czternastu dni od daty otrzymania przez gazownie reklamacji.

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności