Strona główna » Gazownia Kobylin

Gazownia Kobylin

Zgłoszenie zmiany sprzedawcy gazu ziemnego

Domy oraz firmy przyłączone do sieci dystrybucyjnej Polskiej Spółki Gazownictwa, określani dodatkowo jako odbiorcy mają prawo zmienić sprzedawcę gazu ziemnego. W takim przypadku nie ponoszą oni jakichkolwiek kosztów, a sama procedura zmiany dostawcy zajmuje plus minus 21 dni. Zmiana sprzedawcy gazu ziemnego wymaga złożenia do dystrybutora właściwego dokumentu PZD (zgłoszenia zmiany sprzedawcy gazu) między innymi w biurze obsługi klienta gazowani, który jest później rozpatrywany przez nią. Wzór dokumentu można znaleźć jest natomiast na portalu Polskiej Spółki Gazownictwa.

Złożenie reklamacji w gazowni

W sytuacji, kiedy usługi świadczone przez gazownie nie spełniają określonych oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację z tym związaną można złożyć na parę różnych sposobów. Jeden z nich to wykorzystanie do tego formularza kontaktowego. Kolejny to zgłoszenie reklamacji telefoniczne, numery gazowni są przypisane do ich placówek w określonym regionie kraju. Reklamacje można również złożyć za pomocą placówki obsługi klienta gazowni lub przesyłając ją na jej adres. Niezależnie od wybranego sposobu można liczyć na odpowiedź w przeciągu 2 tygodni od dnia otrzymania przez Polską Spółkę Gazownictwa reklamacji.

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności