Poinformowanie o zmianie dostawcy gazu ziemnego
Gospodarstwa domowe i przedsiębiorstwa podłączone do sieci dystrybucyjnej gazowni, określani też jako odbiorcy mają prawo zmienić sprzedawcę gazu. W takiej sytuacji nie ponoszą oni żadnych kosztów, a sama procedura zmiany sprzedawcy trwa plus minus dwadzieścia jeden dni. Zmiana sprzedawcy gazu ziemnego wymaga złożenia do Operatora Systemu Dystrybucyjnego właściwego dokumentu PZD (zgłoszenia zmiany sprzedawcy gazu) między innymi w punkcie gazowani, który jest następnie rozpatrywany przez nią. Wzór dokumentu można znaleźć jest natomiast na stronie gazowni.
Złożenie reklamacji w gazowni
W przypadku, gdy usługi realizowane przez Polską Spółkę Gazownictwa nie spełniają odpowiednich oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację ich można złożyć na parę różnych sposobów. Pierwszy z nich to wykorzystanie do tego formularza kontaktowego. Kolejny to zgłoszenie reklamacji poprzez telefon, numery Polskiej Spółki Gazownictwa są przypisane do ich placówek w określonym regionie Polski. Reklamacje można także złożyć za pomocą oddziału obsługi klienta gazowni lub wysyłając ją na jej adres. Niezależnie od wybranej metody można liczyć na odpowiedź w ciągu czternastu dni od dnia odebrania przez Polską Spółkę Gazownictwa reklamacji.