Strona główna » Gazownia Jeziorany

Gazownia Jeziorany

Poinformowanie o zmianie dostawcy gazu ziemnego

Gospodarstwa domowe i przedsiębiorstwa podłączone do sieci dystrybucyjnej gazowni, określani też jako odbiorcy mają prawo zmienić sprzedawcę gazu. W takiej sytuacji nie ponoszą oni żadnych kosztów, a sama procedura zmiany sprzedawcy trwa plus minus dwadzieścia jeden dni. Zmiana sprzedawcy gazu ziemnego wymaga złożenia do Operatora Systemu Dystrybucyjnego właściwego dokumentu PZD (zgłoszenia zmiany sprzedawcy gazu) między innymi w punkcie gazowani, który jest następnie rozpatrywany przez nią. Wzór dokumentu można znaleźć jest natomiast na stronie gazowni.

Złożenie reklamacji w gazowni

W przypadku, gdy usługi realizowane przez Polską Spółkę Gazownictwa nie spełniają odpowiednich oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację ich można złożyć na parę różnych sposobów. Pierwszy z nich to wykorzystanie do tego formularza kontaktowego. Kolejny to zgłoszenie reklamacji poprzez telefon, numery Polskiej Spółki Gazownictwa są przypisane do ich placówek w określonym regionie Polski. Reklamacje można także złożyć za pomocą oddziału obsługi klienta gazowni lub wysyłając ją na jej adres. Niezależnie od wybranej metody można liczyć na odpowiedź w ciągu czternastu dni od dnia odebrania przez Polską Spółkę Gazownictwa reklamacji.

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności