Co zrobić, kiedy eBOK gazowni nie działa?
W przypadku, gdy eBOK gazowni nie działa, należy przede wszystkim zweryfikować, czy wpisywane dane logowania są w pełni poprawne. Gdy problem wciąż występuje, warto pamiętać, że z gazownią można się skontaktować dodatkowo za pomocą kilku innych sposobów. Pierwszy z nich to skorzystanie z infolinii gazowni, której numer znaleźć można przez internet na stronie tej firmy. Druga opcja to natomiast wizyta w punkcie obsługi klientów gazowni.
Zgłoszenie zmiany dostawcy gazu
Gospodarstwa domowe i przedsiębiorstwa podłączone do sieci dystrybucyjnej gazowni, określani dodatkowo jako odbiorcy mają możliwość zmienić dostawcę paliwa gazowego. W takiej sytuacji nie ponoszą oni jakichkolwiek opłat, a sam proces zmiany sprzedawcy trwa około dwadzieścia jeden dni. Zmiana dostawcy paliwa gazowego wymaga złożenia do OSD odpowiedniego dokumentu PZD (zgłoszenia zmiany dostawcy gazu) na przykład w biurze obsługi klienta gazowani, który jest później rozpatrywany przez nią. Wzór dokumentu można znaleźć jest natomiast na portalu Polskiej Spółki Gazownictwa.