Strona główna » Gazownia Ciechanów

Gazownia Ciechanów

Reklamacja w gazowni

Jeśli usługi realizowane przez gazownie nie spełniają danych oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację ich można złożyć na kilka różnorodnych sposobów. Pierwszy z nich to zastosowanie formularza kontaktowego. Drugi to zgłoszenie reklamacji poprzez telefon, numery gazowni są przydzielone do ich punktów w określonym regionie kraju. Reklamacje można dodatkowo złożyć za pomocą oddziału obsługi klienta gazowni lub przesyłając ją na jej adres. W każdym przypadku można liczyć na jej rozpatrzenie w przeciągu czternastu dni od daty odebrania przez Polską Spółkę Gazownictwa reklamacji.

Zgłoszenie zmienienia dostawcy paliwa gazowego

W sytuacji, kiedy eBOK gazowni nie działa, trzeba przede wszystkim sprawdzić, czy wpisywane dane logowania są w pełni odpowiednie. Kiedy problem stale występuje, warto wiedzieć, że z gazownią można się skontaktować również za pomocą kilku innych sposobów. Podstawowy z nich to skorzystanie z infolinii gazowni, której numer telefonu znaleźć można online na stronie tego przedsiębiorstwa. Druga opcja to z kolei wizyta w punkcie obsługi klientów gazowni.

Polska Spółka Gazownictwa Ciechanów

Kontakt PSG Ciechanów

06-400 Ciechanów
ul. Mleczarska 17, budynek B
tel. 23 672 31 10
faks 23 672 14 04

rejon-ciechanow

 

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności