Jakie dokumenty są potrzebne do zawarcia umowy na sprzedaż i dostawę gazu w gazowni?
Osoby, które planują podpisać pierwszą umowę z gazownią na dostawę gazu osobiście lub deklarują odbiór paliwa gazowego większy niż 110 kWh/h mają możliwość to wykonać w biurze obsługi klienta. Potrzebne będą do tego jednak takie dokumenty jak: dowód tożsamości, oświadczenie o wyborze dostawcy rezerwowego, potwierdzenie tytułu prawnego do lokalu. Na bazie tych informacji konsultant przygotuje umowę na dostawę i dostarczanie paliwa gazowego, a cała procedura zawierania jej zajmie nie więcej niż godzinę.
Ile trzeba zapłacić za podłączenie nieruchomości do sieci gazowej?
Orientacyjny cennik kosztów związanych z wykonaniem podłączenia domu do sieci gazowej to mniej więcej 2 tysiące złotych netto, w przypadku klientów indywidualnych, których podłączenie ma długość nie większą niż 15 metrów. Wszelkie opłaty za podłączenie domu do sieci gazowej są wskazywane w podpisywanej umowie z gazownią na bazie wydanych warunków podłączenia do sieci oraz taryf Polskiej Spółki Gazownictwa. Co więcej do kosztów podłączenia sieci gazowej do budynku trzeba dodatkowo doliczyć koszt wewnętrznej instalacji gazowej.