Złożenie reklamacji w gazowni
Jeśli usługi realizowane przez Polską Spółkę Gazownictwa nie spełniają danych oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację ich można złożyć na kilka różnych sposobów. Pierwszy z nich to skorzystanie z formularza kontaktowego. Kolejny to zgłoszenie reklamacji za pomocą infolinii, numery Polskiej Spółki Gazownictwa są przydzielone do ich placówek w określonym regionie kraju. Reklamacje można również złożyć za pośrednictwem biura obsługi klienta gazowni lub wysyłając ją na jej adres. W każdej sytuacji można liczyć na odpowiedź w przeciągu 14 dni od daty odebrania przez gazownie reklamacji.
Poinformowanie o zmianie dostawcy gazu ziemnego
Wszyscy klienci gazowni może w sytuacji podejrzenia, że dostarczany do jego domu gaz ziemny ma niewłaściwą jakość zlecić jego badanie. W takim przypadku odbiorca musi sam wybrać laboratorium do badania i opłacić je. W przypadku, gdy jednak jakość gazu jest zbyt niska, koszt badania ponoszony jest przez gazownie i można ubiegać się od niej o odszkodowanie za niedotrzymanie ustaleń zawartej umowy.