Strona główna » Gazownia Bolesławiec

Gazownia Bolesławiec

Reklamacja w gazowni

W sytuacji, kiedy usługi świadczone przez Polską Spółkę Gazownictwa nie spełniają odpowiednich oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację z tym związaną można złożyć na parę różnorodnych sposobów. Pierwszy z nich to zastosowanie formularza kontaktowego. Drugi to zgłoszenie reklamacji za pomocą infolinii, numery telefonów Polskiej Spółki Gazownictwa są przypisane do ich placówek w danym regionie Polski. Reklamacje można także złożyć za pomocą punktu obsługi klienta gazowni lub wysyłając ją na jej adres. Niezależnie od wybranej metody można liczyć na jej rozpatrzenie w przeciągu 14 dni od daty odebrania przez gazownie reklamacji.

Zgłoszenie zmiany sprzedawcy gazu

Wszyscy klienci gazowni może w przypadku podejrzenia, że dostarczany do jego domu gaz ma nieodpowiednią jakość zlecić jego badanie. W takiej sytuacji odbiorca musi samodzielnie wybrać laboratorium do badania i opłacić je. W przypadku, gdy jednak jakość gazu jest zbyt niska, koszt badania opłacany jest przez gazownie i można ubiegać się od niej o odszkodowanie za niedotrzymanie ustaleń podpisanej umowy.

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności