Reklamacja w gazowni
W sytuacji, kiedy usługi świadczone przez Polską Spółkę Gazownictwa nie spełniają odpowiednich oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację z tym związaną można złożyć na parę różnorodnych sposobów. Pierwszy z nich to zastosowanie formularza kontaktowego. Drugi to zgłoszenie reklamacji za pomocą infolinii, numery telefonów Polskiej Spółki Gazownictwa są przypisane do ich placówek w danym regionie Polski. Reklamacje można także złożyć za pomocą punktu obsługi klienta gazowni lub wysyłając ją na jej adres. Niezależnie od wybranej metody można liczyć na jej rozpatrzenie w przeciągu 14 dni od daty odebrania przez gazownie reklamacji.
Zgłoszenie zmiany sprzedawcy gazu
Wszyscy klienci gazowni może w przypadku podejrzenia, że dostarczany do jego domu gaz ma nieodpowiednią jakość zlecić jego badanie. W takiej sytuacji odbiorca musi samodzielnie wybrać laboratorium do badania i opłacić je. W przypadku, gdy jednak jakość gazu jest zbyt niska, koszt badania opłacany jest przez gazownie i można ubiegać się od niej o odszkodowanie za niedotrzymanie ustaleń podpisanej umowy.