Strona główna » Gazownia Alwernia

Gazownia Alwernia

Poinformowanie o zmianie sprzedawcy gazu

Domy oraz przedsiębiorstwa podłączone do sieci dystrybucyjnej gazowni, określani też jako odbiorcy mogą zmienić dostawcę paliwa gazowego. W takim przypadku nie ponoszą oni jakichkolwiek kosztów, a sam proces zmiany sprzedawcy zajmuje mniej więcej dwadzieścia jeden dni. Zmienienie sprzedawcy paliwa gazowego wymaga złożenia do dystrybutora właściwego wniosku PZD (zgłoszenia zmiany dostawcy gazu) między innymi w placówce gazowani, który jest później rozpatrywany przez nią. Wzór wniosku można znaleźć jest natomiast na stronie Polskiej Spółki Gazownictwa.

Złożenie reklamacji w gazowni

Jeśli usługi realizowane przez Polską Spółkę Gazownictwa nie spełniają danych oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację ich można złożyć na kilka różnych sposobów. Pierwszy z nich to skorzystanie z formularza kontaktowego. Kolejny to zgłoszenie reklamacji za pomocą infolinii, numery Polskiej Spółki Gazownictwa są przydzielone do ich placówek w określonym regionie kraju. Reklamacje można również złożyć za pośrednictwem biura obsługi klienta gazowni lub wysyłając ją na jej adres. W każdej sytuacji można liczyć na odpowiedź w przeciągu 14 dni od daty odebrania przez gazownie reklamacji.

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności