Strona główna » PGNiG » PGNiG Koszalin opinie – biuro obsługi klienta

PGNiG Koszalin opinie – biuro obsługi klienta

PGNiG Koszalin

Zmiana sprzedawcy gazu ziemnego to nie jedyna formalna sprawa jaką możemy załatwić w biurze obsługi klienta firmy PGNiG. Poza podpisaniem nowej umowy na dostawy gazu ziemnego możemy otrzymać inne ważne informacje takie jak cennik gazu ziemnego, wybrać lepszą grupę taryfową, opłacić fakturę za gaz ziemny, dowiedzieć się jak uregulować kary, powiedzieć o problemach związanych z dostawą gazu. Dystrybucja gazu ziemnego to tematyka jaką w BOK PGNiG nie załatwimy. Spółka nie prowadzi działalności związanej z dystrybucją gazu ziemnego tylko z gazu ziemnego sprzedażą.

INFORMACJE KONTAKTOWE

Adres: Połczyńska 59 , Koszalin, Polska 75-808

Telefon: 22 515 15 15 0

GODZINY OTWARCIA

Poniedziałek 08:00 – 17:00
Wtorek 08:00 – 17:00
Środa 08:00 – 17:00
Czwartek 08:00 – 17:00
Piątek 08:00 – 17:00
Sobota Zamknięte
Niedziela Zamknięte

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności