Co zrobić, jeśli eBOK gazowni nie działa?
W przypadku, gdy eBOK gazowni nie działa, należy przede wszystkim zweryfikować, czy wpisywane loginy i hasła są w pełni poprawne. Jeśli problem stale występuje, warto pamiętać, że z gazownią można się skontaktować także za pomocą kilku innych sposobów. Podstawowy z nich to skorzystanie z infolinii gazowni, której numer telefonu znaleźć można online na stronie tej firmy. Druga opcja to natomiast wizyta w placówce obsługi klientów gazowni.
Zgłoszenie zmienienia dostawcy gazu
Gospodarstwa domowe oraz firmy podłączone do sieci dystrybucyjnej Polskiej Spółki Gazownictwa, określani dodatkowo jako odbiorcy mogą zmienić sprzedawcę paliwa gazowego. W takim przypadku nie ponoszą oni żadnych kosztów, a sama procedura zmiany dostawcy trwa plus minus dwadzieścia jeden dni. Zmienienie dostawcy gazu wymaga złożenia do dystrybutora właściwego wniosku PZD (zgłoszenia zmiany sprzedawcy gazu) na przykład w oddziale gazowani, który jest następnie rozpatrywany przez nią. Wzór dokumentu dostępny jest natomiast na stronie gazowni.