Strona główna » Gazownia Podkarpackie

Gazownia Podkarpackie

Reklamacja w gazowni

W przypadku, gdy usługi świadczone przez Polską Spółkę Gazownictwa nie spełniają danych oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację ich można złożyć na parę różnych sposobów. Pierwszy z nich to skorzystanie z formularza kontaktowego. Drugi to zgłoszenie reklamacji telefoniczne, numery telefonów Polskiej Spółki Gazownictwa są przydzielone do ich siedzib w określonym regionie Polski. Reklamacje można także złożyć z wykorzystaniem oddziału obsługi klienta gazowni lub wysyłając ją na jej adres. Niezależnie od wybranego sposobu można liczyć na jej rozpatrzenie w ciągu czternastu dni od dnia otrzymania przez gazownie reklamacji.

W jaki sposób nieprawidłową pracę licznika gazu?

Jeśli gazomierz pracuje nieprawidłowo, wszyscy odbiorcy gazu ziemnego ma prawo do jego sprawdzenia na żądanie. Formularz sprawdzenie poprawności wskazań gazomierza można złożyć online korzystając z portalu gazowni eBOK, a też samodzielnie w jednym z oddziałów obsługi klienta gazowni. W sytuacji, kiedy praca licznika jest właściwa, osoba zlecająca musi jednak zapłacić koszty zrealizowanego badania.

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności