Reklamacja w gazowni
W przypadku, gdy usługi świadczone przez Polską Spółkę Gazownictwa nie spełniają danych oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację ich można złożyć na parę różnych sposobów. Pierwszy z nich to skorzystanie z formularza kontaktowego. Drugi to zgłoszenie reklamacji telefoniczne, numery telefonów Polskiej Spółki Gazownictwa są przydzielone do ich siedzib w określonym regionie Polski. Reklamacje można także złożyć z wykorzystaniem oddziału obsługi klienta gazowni lub wysyłając ją na jej adres. Niezależnie od wybranego sposobu można liczyć na jej rozpatrzenie w ciągu czternastu dni od dnia otrzymania przez gazownie reklamacji.
W jaki sposób nieprawidłową pracę licznika gazu?
Jeśli gazomierz pracuje nieprawidłowo, wszyscy odbiorcy gazu ziemnego ma prawo do jego sprawdzenia na żądanie. Formularz sprawdzenie poprawności wskazań gazomierza można złożyć online korzystając z portalu gazowni eBOK, a też samodzielnie w jednym z oddziałów obsługi klienta gazowni. W sytuacji, kiedy praca licznika jest właściwa, osoba zlecająca musi jednak zapłacić koszty zrealizowanego badania.