Reklamacja w gazowni
Jeśli usługi realizowane przez Polską Spółkę Gazownictwa nie spełniają danych oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację ich można złożyć na parę różnych sposobów. Jeden z nich to skorzystanie z formularza kontaktowego. Kolejny to zgłoszenie reklamacji za pomocą infolinii, numery Polskiej Spółki Gazownictwa są przypisane do ich punktów w określonym regionie Polski. Reklamacje można również złożyć za pomocą placówki obsługi klienta gazowni lub przesyłając ją na jej adres. W każdej sytuacji można liczyć na jej rozpatrzenie w ciągu czternastu dni od dnia odebrania przez gazownie reklamacji.
Poinformowanie o zmianie sprzedawcy gazu
Każdy klient gazowni może w przypadku podejrzenia, że dostarczany do jego domu gaz ziemny ma niewłaściwą jakość zlecić jego skontrolowanie. W takiej sytuacji odbiorca musi osobiście wybrać laboratorium do przeprowadzenia badania i opłacić je. W przypadku, gdy jednak jakość gazu jest nieodpowiednia, koszt badania opłacany jest przez gazownie i można ubiegać się od niej o odszkodowanie za brak dotrzymania ustaleń podpisanej umowy.