Strona główna » Gazownia Oleśnica

Gazownia Oleśnica

Reklamacja w gazowni

Jeśli usługi realizowane przez Polską Spółkę Gazownictwa nie spełniają danych oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację ich można złożyć na parę różnych sposobów. Jeden z nich to skorzystanie z formularza kontaktowego. Kolejny to zgłoszenie reklamacji za pomocą infolinii, numery Polskiej Spółki Gazownictwa są przypisane do ich punktów w określonym regionie Polski. Reklamacje można również złożyć za pomocą placówki obsługi klienta gazowni lub przesyłając ją na jej adres. W każdej sytuacji można liczyć na jej rozpatrzenie w ciągu czternastu dni od dnia odebrania przez gazownie reklamacji.

Poinformowanie o zmianie sprzedawcy gazu

Każdy klient gazowni może w przypadku podejrzenia, że dostarczany do jego domu gaz ziemny ma niewłaściwą jakość zlecić jego skontrolowanie. W takiej sytuacji odbiorca musi osobiście wybrać laboratorium do przeprowadzenia badania i opłacić je. W przypadku, gdy jednak jakość gazu jest nieodpowiednia, koszt badania opłacany jest przez gazownie i można ubiegać się od niej o odszkodowanie za brak dotrzymania ustaleń podpisanej umowy.

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności