Strona główna » Gazownia Małopolskie

Gazownia Małopolskie

Wymówienie umowy kompleksowej na dostawę paliwa gazowego

W momencie zmiany sprzedawcy gazu ziemnego i wypowiedzenia umowy kompleksowej jedną ze spraw jest poinformowanie o tym gazowni. Poinformowanie o zmianie dostawcy paliwa gazowego powinno być złożone z wykorzystaniem odpowiedniego dokumentu, w którym podane będą informacje o danych klienta, danych wybranego i starego dostawcy oraz umowie z nim zawartej. Tego rodzaju dokumenty do pobrania udostępnione są na stronie internetowej gazowni. Proces wymówienia umowy kompleksowej na sprzedaż gazu ziemnego i zmiany sprzedawcy jest w pełni nieodpłatny.

Złożenie reklamacji w gazowni

Jeśli usługi realizowane przez gazownie nie spełniają określonych oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację ich można złożyć na kilka różnorodnych sposobów. Pierwszy z nich to zastosowanie formularza kontaktowego. Kolejny to zgłoszenie reklamacji telefoniczne, numery gazowni są przypisane do ich siedzib w danym regionie kraju. Reklamacje można też złożyć za pomocą oddziału obsługi klienta gazowni lub wysyłając ją na jej adres. Niezależnie od wybranego sposobu można liczyć na odpowiedź w przeciągu 14 dni od daty odebrania przez Polską Spółkę Gazownictwa reklamacji.

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności