Zgłoszenie zmienienia dostawcy gazu
Domy i firmy przyłączone do sieci dystrybucyjnej Polskiej Spółki Gazownictwa, nazywani także jako odbiorcy mają prawo zmienić dostawcę gazu. W takiej sytuacji nie ponoszą oni jakichkolwiek kosztów, a sama procedura zmiany sprzedawcy zajmuje plus minus dwadzieścia jeden dni. Zmiana sprzedawcy gazu ziemnego wymaga złożenia do dystrybutora odpowiedniego wniosku PZD (zgłoszenia zmiany dostawcy gazu) między innymi w oddziale gazowani, który jest później rozpatrywany przez nią. Wzór wniosku można znaleźć jest natomiast na stronie gazowni.
Złożenie reklamacji w gazowni
W przypadku, gdy usługi świadczone przez Polską Spółkę Gazownictwa nie spełniają danych oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację ich można złożyć na parę różnych sposobów. Pierwszy z nich to skorzystanie z formularza kontaktowego. Drugi to zgłoszenie reklamacji telefoniczne, numery telefonów Polskiej Spółki Gazownictwa są przydzielone do ich siedzib w określonym regionie Polski. Reklamacje można także złożyć z wykorzystaniem oddziału obsługi klienta gazowni lub wysyłając ją na jej adres. Niezależnie od wybranego sposobu można liczyć na jej rozpatrzenie w ciągu czternastu dni od dnia otrzymania przez gazownie reklamacji.