Strona główna » Gazownia Łódzkie

Gazownia Łódzkie

Zgłoszenie zmienienia dostawcy gazu

Domy i firmy przyłączone do sieci dystrybucyjnej Polskiej Spółki Gazownictwa, nazywani także jako odbiorcy mają prawo zmienić dostawcę gazu. W takiej sytuacji nie ponoszą oni jakichkolwiek kosztów, a sama procedura zmiany sprzedawcy zajmuje plus minus dwadzieścia jeden dni. Zmiana sprzedawcy gazu ziemnego wymaga złożenia do dystrybutora odpowiedniego wniosku PZD (zgłoszenia zmiany dostawcy gazu) między innymi w oddziale gazowani, który jest później rozpatrywany przez nią. Wzór wniosku można znaleźć jest natomiast na stronie gazowni.

Złożenie reklamacji w gazowni

W przypadku, gdy usługi świadczone przez Polską Spółkę Gazownictwa nie spełniają danych oczekiwań lub są niezgodne z umową dystrybucyjną, reklamację ich można złożyć na parę różnych sposobów. Pierwszy z nich to skorzystanie z formularza kontaktowego. Drugi to zgłoszenie reklamacji telefoniczne, numery telefonów Polskiej Spółki Gazownictwa są przydzielone do ich siedzib w określonym regionie Polski. Reklamacje można także złożyć z wykorzystaniem oddziału obsługi klienta gazowni lub wysyłając ją na jej adres. Niezależnie od wybranego sposobu można liczyć na jej rozpatrzenie w ciągu czternastu dni od dnia otrzymania przez gazownie reklamacji.

Zatrzymaj rosnące ceny gazu
Porównaj swoją cenę za 1 kWh paliwa gazowego z najlepszymi ofertami na rynku gazu ziemnego
Zapoznałem się z Regulaminem Świadczenie Usług i go akceptuję Każdą ze zgód można wycofać wysyłając wiadomość na adres biuro@optimalenergy.pl lub w przypadku zewnętrznego dostawcy, zgodnie z jego polityką ochrony danych. Więcej informacji w polityce prywatności